HTML

púderzucker

Ėdes Anna csillámporos új élete

Friss topikok

  • Laszli Beáta: A fehér blúzos-fekete nadrágos ötlet nagyon jó! Holnap ki is próbálom. :) (2014.09.20. 20:54) Weekly wardrobe
  • Laszli Beáta: Tegnap kipróbáltam a Nivea zuhany alatti testápolóját. Azt hiszem megtaláltam a megoldást az össze... (2014.07.29. 13:15) Beauty Bar
  • Laszli Beáta: Úr Isten!! A convers-es verzió veszélyesen jól néz ki!!!! (2014.07.29. 13:10) Weekly dress code
  • Laszli Beáta: Te készíteted magadnak ezt a frizurát? Ha lesz időd/kedved, majd rakhatnál fel hozzá fázisfotókat,... (2014.07.29. 13:09) Esküvön jártunk
  • Laszli Beáta: Nekem a Hugo Boss Nuit lett az illatom. Kb 1 éve használom. Beleszagoltam és szerelem volt első sz... (2014.07.10. 15:19) Egy asszony illata

Címkék

Summer beauty tips

2014.07.06. 13:51 Anna Sümegi

image_1404555289.jpg_1023x1814

A nyari keszulödes es nyaralos csomagolas közepette - a naptej mellett - nem art ha gondoskodunk hajunk vedelmerol is! Hosszas keresgeles utan egy közeli plazaban vegre megtalaltam a mar oly regota keresett "maroccanoil" hajpakolast. Minden külföldi magazin odakat zeng rola, persze hogy ki kellett probalnom! Hajmosas utan bedörzsölöm vele hajamat, föleg a hajvegeket, egy nagy fogu fesüvel atfesülöm a gubancokat, leöblitem es utana selymesen puha lesz a hajkoronam. Föleg ha napon szarad! Es isteni az illata!

A masik csodaszer a nyar slagere: essence wave goddess beach hair spray. (müllerben kaphato kb. chf 5.-) vizes vagy szaraz hajunkat atfujjuk vele es meg a rohanos hetköznaokon is olyan erzesünk van mintha vakacion lennenk! Kellemes kokusz illata van es lagy szörfös hullamokat varazsolhatunk vele! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://puderzucker.blog.hu/api/trackback/id/tr536475015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopet 2014.07.08. 23:28:40

Az én tippem a témában az lenne, hogy vigyázat, mert az egyik k csúszik a másik meg ragad a padlón!
süti beállítások módosítása